Експлуатація автомобіля неможлива без додаткових витрат. Тому, щоб машина прослужила якомога довше, необхідно дотримуватися кількох правил. Недостатньо знань щодо того, де включається кліматична установка і обігрів дзеркал. Справжній автомобіліст повинен відчувати своє авто. Наприклад, стан шин можна контролювати самостійно без допомоги майстрів СТО. Особливо ретельно потрібно відноситься до експлуатації і догляду за зимовими покришками, оскільки дорожні умови в цей час року залишають бажати кращого. Отже, як же подовжити експлуатацію зимової резини на своєму авто?

Це досить важливий критерій безпеки. Насамперед, потрібно звернути увагу на глибину протектора. Вона повинна становити не менше, ніж 4 мм. Це пояснюється тим, що проектор зношується набагато швидше, тому не рекомендується їздити на одній і тій же гумі і влітку, і взимку. Фактори, які впливають на знос покришок, можна умовно розділити на дві групи: експлуатаційні та конструктивні. Перші залежать від стилю водіння, а другі – від технічних характеристик, складу каучукової суміші і т. д.

Кілька порад по експлуатації зимової гуми

  Не потрібно купувати гуму заздалегідь, тому що вона може бути виготовлена ​​задовго до початку зими. Обов'язково слід дивитися на дату виробництва, а також на те, чи немає на колесах ніяких деформацій або інших пошкоджень, тому що все це може привести до швидкого зносу. Також велику роль відіграє протекторний малюнок. У його структурі повинні бути присутніми поздовжні канавки, які забезпечать оптимальне аквапланування. За рахунок широких плечових каналів досягається висока стійкість на сухому, мокрому, зледенілому і засніженому дорожньому покритті.

  Необхідно обкатати гуму, тому не варто поспішати навантажувати покришки до того моменту, поки вони не потягнуться на диску і не сядуть. Потрібно покористуватися шиною в звичайному режимі, а вже після цього збільшувати навантаження.

  Не рекомендується їздити на зимовій гумі в теплий сезон, оскільки це може привести до її швидкого зносу. Як правило, через м'якість   шини.

  Проведення ротації. Це забезпечить рівномірний зношування. Схема ротації обов'язково має бути присутня в інструкції по використанню автомобіля. Правильна ротація покришок гарантує максимальне зчеплення коліс з дорожнім покриттям. А також забезпечує керованість навіть при несуттєвому зносі протекторного малюнка.

  Заборонено гальмувати « до упору » без причини, і також не потрібно стартувати з пробуксовкою. Коли кочення переходить в тертя, то покришки досить швидко стираються.

  Недостатній рівень тиску сильно впливає на знос покришки, він також погіршує стійкість автомобіля під час пересування. А якщо рівень тиску був перевищений, то це негативно відбивається на зчепленні, і руйнує конструкцію шини при їзді по поганих дорогах.

  Перегрів зимових покришок виникає досить рідко, проте потрібно стежити за швидкістю їзди. Індекс швидкості знаходиться на боковині будь покришки. Чим більше швидкість, то тим швидше шина зношується.

  На схемі ротації намальовано правильне розміщення покришок при їх зберіганні. Перед тим, як зняти з машини зимову гуму, потрібно обов'язково їх помітити, щоб потім було правильно виконана ротація.

  Якщо колесо розбалансовано, то це 100% призведе до прискореного зносу гуми, а також елементів підвіски.

  Не слід перевищувати навантаження, оскільки це негативно впливає на покришки. Індекс навантаження також присутній на боковині шини.

  Потрібен час від часу заїжджати для перевірки розвалу-сходження коліс. При неправильному стиканні покришок з трасою можливий прискорений знос гуми в зонах високого тиску.

Якщо враховувати всі ці рекомендації, то можна отримати хороші показники пробігу. Шина для легкового авто може проїхати при правильній службі і догляді до 50-60 тис. км, а вантажна – 70-80 тис. Км. Але не варто забувати про те, що навіть при невеликому зносі протектора, правильної експлуатації і зберіганні, період служби зимової гуми не повинен бути довше, ніж 5 років.